Η φωνητική τεχνολογία αναφέρεται στη χρήση της προφορικής γλώσσας για τον έλεγχο συσκευών ή την έναρξη ενεργειών. Περιλαμβάνει συσκευές όπως έξυπνα ηχεία και εικονικούς βοηθούς που μπορούν να κατανοήσουν και να ανταποκριθούν σε φωνητικές εντολές.
Επιπλέον, η φωνητική τεχνολογία υπάρχει εδώ και πολύ καιρό. Οι νέες εξελίξεις επέτρεψαν στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν πολλές νέες χρήσεις για αυτό.
Μερικοί άνθρωποι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη φωνή τους για να εισάγουν πληροφορίες και να κατανοούν πληροφορίες από υπολογιστές πιο εύκολα. Και τα δύο αυτά αποτελέσματα κάνουν τη σύνδεση μεταξύ ανθρώπων και υπολογιστών πιο φυσική. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη αποτελεσματικότητα, εμπιστοσύνη και ικανότητες λήψης αποφάσεων. Οι φωνητικές εντολές και η φωνητική αναζήτηση στα ηλεκτρονικά καταστήματα γίνονται όλο και πιο κοινές και χρησιμοποιούνται ευρέως. Είναι λειτουργίες που επιτρέπουν στους χρήστες να χρησιμοποιούν τη φωνή τους για να ελέγχουν εφαρμογές και να αναζητούν προϊόντα στο κατάστημα.
Χρήση Φωνητικής Τεχνολογίας για την Ανάλυση Δεδομένων
Τα φωνητικά δεδομένα, όπως και άλλοι τύποι πληροφοριών, μπορούν να εξεταστούν για την κατανόηση διαφορετικών πραγμάτων. Μπορούμε να συνδυάσουμε πληροφορίες σχετικά με την ηλικία, το φύλο, το πού ζει και το πώς αισθάνεται ένα άτομο για να μάθουμε περισσότερα για το τι του αρέσει, τι τον ενδιαφέρει και γιατί κάνει πράγματα. Αυτές οι αναλύσεις είναι πολύ χρήσιμες για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με πράγματα όπως η δημιουργία νέων προϊόντων, ο σχεδιασμός μάρκετινγκ και η βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Κυβερνοασφάλεια
Οι τεχνολογίες φωνής, όπως η ακριβής αναγνώριση φωνής, μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Ο προσδιορισμός του ποιος είναι ο ομιλητής μπορεί να επιτευχθεί παρατηρώντας ορισμένες πτυχές, συμπεριλαμβανομένου του εύρους της φωνής του, του ρυθμού της ομιλίας του και τυχόν τροποποιήσεων στη φωνητική του ποιότητα. Η φωνή κάθε ατόμου είναι ξεχωριστή λόγω των διαφορετικών στοιχείων που περιέχει όταν συνδυάζεται μαζί.
Καθώς η φωνητική τεχνολογία βελτιώνεται, περισσότερες εταιρείες θα τη χρησιμοποιούν για να αναγνωρίζουν πελάτες. Έτσι δεν θα χρησιμοποιούν κωδικούς πρόσβασης ή άλλα βιομετρικά μέτρα. Για παράδειγμα, οι τράπεζες μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να διατηρήσουν τα χρήματα των πελατών ασφαλή.
Μετατροπή Ηχητικού Μηνύματος σε Κείμενο
Αντί να χρησιμοποιείται γραφή ή πληκτρολόγηση, η φωνητική αναγνώριση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την άρθρωση και τη λήψη σημειώσεων ή εγγράφων.
Η αυτόματη μετατροπή φωνής σε κείμενο είναι χρήσιμη εάν θέλετε να έχετε ένα γραπτό αντίγραφο μιας συνομιλίας, μιας συνέντευξης, μιας συνάντησης ή οποιασδήποτε σημαντικής επικοινωνίας μέσω ομιλίας. Και οι δύο αυτές λειτουργίες μπορούν πλέον να βρεθούν σε πολλά διαφορετικά προγράμματα λογισμικού.
Εφαρμογή Φωνητικής Τεχνολογίας στην Επιχείρηση μου
Η φωνητική τεχνολογία είναι ένας τύπος τεχνολογίας που σας επιτρέπει να ελέγχετε συσκευές ή να επικοινωνείτε με έναν υπολογιστή χρησιμοποιώντας τη φωνή σας αντί να πληκτρολογείτε σε πληκτρολόγιο ή χρησιμοποιώντας οθόνη αφής.
Αυτή η τεχνολογία έχει πολλές χρήσεις σε επιχειρηματικούς τομείς, όπως η εξυπηρέτηση πελατών και η έρευνα προϊόντων. Μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες πιο αποτελεσματικά και να συλλέγουν πληροφορίες γρήγορα.
Η φωνητική τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για συγκεκριμένους σκοπούς σε διαφορετικούς τομείς. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα:
Ορισμένα σχολεία χρησιμοποιούν λογισμικό αναγνώρισης φωνής για να δώσουν πληροφορίες σχετικά με τους πόρους τους. Οι επαγγελματίες υγείας συνομιλούν επίσης με ασθενείς για να τους ενθαρρύνουν να κάνουν αλλαγές στον τρόπο ζωής τους, όπως η διατροφή, η ρουτίνα άσκησης και η χρήση φαρμάκων.
Επιπλέον, η χρήση δυνατοτήτων συνομιλίας επιτρέπει στα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών να κατανοούν και να αντιμετωπίζουν σημαντικά αιτήματα πελατών. Τα νέα χαρακτηριστικά σε λεωφορεία και τρένα προσφέρουν στους επιβάτες την ευκαιρία να ρωτήσουν για τη διαδρομή που σκοπεύουν να ταξιδέψουν, εμπνευσμένα από τεχνολογίες ξένων χωρών.
Ακόμα, η φωνητική τεχνολογία έχει τη δυνατότητα να ανακαλύψει νέες προσεγγίσεις για τη διαφήμιση και την πώληση προϊόντων, όπως η ενίσχυση του SEO μέσω της φωνητικής αναζήτησης.
Συνοψίζοντας
Εν κατακλείδι, η φωνητική τεχνολογία θα ενεργοποιήσει όχι μόνο τις συγκεκριμένες εφαρμογές που αναφέραμε, αλλά και πρόσθετες υπό ανάπτυξη. Αυτές οι χρήσεις περιλαμβάνουν έναν βοηθό ψηφιακής διαχείρισης, λειτουργία hands-free και υποστήριξη εξυπηρέτησης πελατών. Ωστόσο όμως υπάρχουν και άλλες χρήσεις που δεν έχουν δημιουργηθεί ακόμα. Έτσι, οι εταιρείες πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν την φωνητική τεχνολογία, καθώς και νέες προσεγγίσεις.